En    

Hotline

028 7301 6010

Service Hotline 028 7301 6010
Nhận tin
  En    

Vị Trí Tuyển Dụng

Thực hiện khảo sát nghiệp vụ của các phòng ban liên quan để cải tiến quy trình vận hành. Thực hiện các thủ tục để xây dựng quy trình nội bộ và nâng cấp hệ thống dữ liệu Kiểm thử hệ thống trước khi đưa vào vận hành chính thức Tổ chức và theoo dõi ...

Help Desk Administration (80% of time) Install work stations and installing and configuration computer hardware, OS, Email, Network folder, Printer, Scanner, and new applications. Monitoring and maintaining computer systems and networks. Troubleshooting system and network problems, diagnosing and solving hardware/software faults ...

1.1 Reception: -       Greeting clients, visitors and directing to desired contacts. -       Taking messages when the call receiver is not available -       Managing incoming mail/stationery and out-going mail effectively to ensure proper of the charges of expenses of them. 1.2              Administrative ...

System Development:  Responsible for developing system using NET technologies including:  - Able to read and understand technical documents in English  - Implements feature customization based on the requirements from the users - Participate in design/code review  - Verify database and data integrity  - Identify and correct ...

- Tìm kiếm khách hàng, gọi điện thoại & gặp gỡ để giới thiệu dịch vụ cho thuê tài chính đến khách hàng doanh nghiệp; - Kiểm tra sơ bộ hồ sơ tín dụng; - Đề xuất giải pháp thuê tài chính phù hợp với từng khách hàng doanh nghiệp

- Xuất hóa đơn - Hạch toán tiền thuê - Theo dõi hóa đơn để gửi cho khách hàng - Tư vấn khách hàng về kế toán cho thuê tài chính - Chứng từ lưu trữ - Các công việc khác theo sự phân công.

Research and develop new products in Leasing/Finance/Banking industry Research and develop new channels for promoting company’s products Manage existing online channels (Website, Facebook, Zalo) and offline marketing activities to enhance brand awareness of company Design, purchase and manage promotion materials (Brochure, ...

- Tìm kiếm khách hàng, gọi điện thoại và gặp gỡ để giới thiệu dịch vụ cho thuê tài chính đến khách hàng,; - Kiểm tra sơ bộ hồ sơ tín dụng; - Đề xuất giải pháp thuê tài chính phù hợp với từng khách hàng; - Công việc cụ thể sẽ trao đổi khi phỏng vấn.

• Visiting and making commitment to ask overdue customer to make payment; (Liên hệ, làm việc trực tiếp, yêu cầu thanh toán đối  với những khách hàng quá hạn thanh toán) • Planning and proposing collection solution of overdue customer; (Lập kế hoạch, đề xuất giải pháp thu hồi nợ đối với ...

- Control the risk of each application and propose suitable credit line for each customer - Analyze the applicant’s credit situation independently and systematically - Prepare Credit Report in English - Present the proposal to the Authorities for final decision - Update industry information for the industry report regularly - Other ...

Mạng lưới quốc tế